| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
無聊!! |
今日又係派卷.....無奈~~科學...66....都唔知個阿sir點計數ga~?我明明係66分ga ma~佢竟然寫我59分!!痴線ga!!
今日掉位ar~雖然好唔滿意個位.....但係玩得好happy....我隔離o個is呂仔強..前面係黃偉勁..後面係曼娜媽
waka~~
午息.....同曼娜媽勁唱歌......仲玩.....猜輸比人x....佢x到我好痛ar....><.....哼!!
今日爵士舞ar~可能太耐冇拉筋....d筋實晒.....拉o個陣勁痛.....無奈!!
遲d個陸運會個個都要落場比賽ar~~痴線ga!!我跑100..200&跳遠~>3<
|
| 大+睇下呢度啦→︰2006-01-17 07:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|