今日係...2006 年 1 月 20 日 星期五
唉....今日終於派埋份世史卷la.....53ja~想喊...... 今日中史堂無lala喊....可能係因為聽到邦邦講d hurt到我ge說話掛....喊左半堂... 今日唔知邊個整污糟左渠王個書包.....佢發晒脾氣咁....好恐佈.....驚驚~~ 唉......地理堂......阿sir話我地玩左成半堂....又比佢知道d人調晒位wor....叫我地放學留低聽書wor~好才.....講左一兩個字就放我
地走lu~~ 放學同cmc留左一陣o係學校(等清清)....就一齊走lu~~