| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
87~ |
今日阿ba...阿媽掛住拜神....叫我同阿妹幫手同做家務.....我就破例一次幫手摺被同晾3 la~~ha~~
之後三點鐘度.....同阿媽..阿妹落花鋪幫手...包花包到隻手勁痛..>.<...仲要企o係度....勁累....
五點半走人....去食M記~YEAH~~好味*......
番到屋企就寫日記lu~~88~
ha~唔知大家有冇去行花市呢??我就冇la...大家有冇去o者??留言話我知la~~
|
| 大+睇下呢度啦→︰2006-01-28 06:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
i know u is馬玉茵....~because得你一個咁嗌我....he~~ Posted at 2006-01-29 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|