愛死朋友=]=]''
      .[▊×﹎..彩色的世界”▂,,◆""‵早已沒有了...°*!||希望在明天 _*
█[]..我是1隻! |*``°永遠也無法變成天鵝的醜小鴨 ㄍ. °×﹏ *
.◇|"﹏*朋友消失了`﹏時間淡忘,*換來只是一傷哭泣*:。*●

 

好友:[排名不分先後}

              詠雯.....芷欣..PINKY{TRACY}

              GRACE..彤{1C].呀思..........呀希

              彤{1D}......詩琪..穎欣{MAYBE}..

             CONNIE..SUGAR..女班長..奶仔

中文科長..[唔識打呀]....曉欣

我唔知你地當唔當我係你地既好友但係我都會當架!!

 

---------------

----

 

 

              

   

                                                        

 

 

                     
                                     
                   

 

   

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 



 

                                


                                                   

                           

                

 

      

            

 

 

                                 

              
                                                    

































































































koeypat
暱稱: 如果分手﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好恐怖
恕.
今日勁唔開心
行街街
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
很愛你
□朋友你當我一世朋友∣°人人也有只是我未曾擁有■ 傷心痛哭全因為你!!
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 91
今日人氣: 3
累積人氣: 1208
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天



  ■好煩呀■ 開心

今朝一番到學校..冇人..就去左toilet..但係一入番去就見到suki係到罵人..我唔知做咩啦..隔多一陣.佢好似想喊..我就叫佢喊出黎.點知.我唔係到果陣.佢去左toilet喊左..我就好驚叫佢唔好喊.但係叫佢喊右係我..叫佢唔好喊右係我..不過過左一陣冇野lu..今日正係要測一科.所以好早放左.咁就同左vivian去左荷里活行下..但係因為好早所以間間鋪頭都味開.搞到好悶.咁我地就去左m記諗住食野.但係都係好早我地右唔想食早餐喎..就係果到坐左成柆鐘..雖然覺得有d悶..但係我地都係呢到傾左成柆鐘既計..有好多野都好搞笑..傾下傾下就到11點..咁我地就去左野啦..食左一陣就好飽咁走有d鋪開左..有d味開..咁我地都唔係好想咁早番屋企.就諗住去映相啦.但係味開哂..再行多一陣..開左.點知..見到訓導處呀sir..佢就喂我地.問我地做咩唔走..我地就話等人..佢話唔得..要番屋企..咁我地就走左啦..好o咀呀..次次都冇得映..番左堅企..右好悶..咁就去左blog果到傾計..條女真係勁煩..個個一入黎就係咁hi..唔關佢事都要問..傻架佢..勁煩..右乞人憎..扮哂野咁..最憎架啦..之後個fd on 左先冇咁悶...但係就到佢比條女係咁煩..好O咀LO..但係我個FD有陣時都幾岩傾呀..哈哈..之後一開MSN.勁多人ADD我..仲要係咁勁ADDLO..煩都煩死啦..仲要係得閒冇野做係咁勁ADD..煩都煩到傻咁..之後個個封哂,,幾正呀,

刊登時間:2007-03-21 08:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]