番多2日到..
就放假喇..
又要拎成績表..
都唔知會升咩班..
好驚升唔到好班..
it's over!!
tung:
我們認識了2年,之間發生過好多事情,不會令我忘記*
大家會互相體諒大家,遷就大家,好多謝你呢一年的關懷,支持*
在我不明白功課or書本的時候,你的細心教導,令我好開心*
多謝你在我學習旅程中,令我有不少歡樂!!
2ling:
雖然我們不是認識得大耐,但都有一年*
我覺得你都好為朋友,多謝你幫我出頭鬧mr. lam tong fai*
你比我的感覺是很愛扮靚的女孩子,每次和你出街,都有不同的打扮*
你又好懂得關心朋友*
Anyway,好開心有你這個朋友!
crystal:
你比我感覺係好細路女,好容易喊,
希望你唔好咁易再喊喇*
大個女,要堅強呀*
wing:
你好幫得人喇,又係好有義氣*
好多謝你,在我和tung有問題時,幫我們分擔*
不過你好容易發脾氣,有時我比你話,我都眼濕濕*
但你係一個好好的朋友!
|