今日1:00就出左去Tun Mun 為了的是看陳奕迅先生.." 個到有好多人.." 我側面個班人都唔知係咪傻的.." 尖叫.." 大聲到呀.." 都唔知有幾多分貝呀.." 差不多他走時先走.."
比d相你地睇喇..!! 係咪好靚呢??