| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 12 日 星期三 |
 | |
| ◆,,??''日夜玩樂 |
今日反學都幾開心,pe堂都好好玩..哈哈''不過5識,要杜sir教
數學堂好好笑a..肥堅同miss講''你都忽忽地ge,,,哈哈哈哈...miss聽到
笑到我地幾個丫;;英文測驗...........-.-得8個人合約,我都5係好滿意
之後放學,小玉同靜練田徑''咁我就地ting走
去左銀座,跟住超瘀皮
之後就去左天頌.食下野,傾下計-3-好開心,♥,,
好耐都冇同"M ugum i"玩得咁開心lu♥...哈哈哈哈]]]]
咁就1日lu\\,
|
| 刊登時間︰2005-10-12 10:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
[*;,鬼娃娃-`'..* 於 2005-10-13 07:02 PM 發表:
是的!MUGUMi..很久沒跟你這樣開心了/\/\*
真的很懷念從前的2b班=.-''
小小小小玲~~
找天叫猩猩他們相約李招羊出來"醉"一"醉"舊. ..
kakaka
|
網主回覆
哈哈,,很多謝MUGUMi小姐陪我^^
真的很快樂呢..哈哈
是a''李招羊他們很好玩a Posted at 2005-10-14 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|