| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 16 日 星期一 |
 | |
| -0='' |
今日約左佢地係西鐵個7仔等
點知我遲到,,sor
反到去學校係到呆座
因為果a sir味得閒
味知做咩..所以係到唔知做咩
之後上左電腦室整野,整到11點幾肚餓
就叫miss放我地lunch,我地去食車仔麵
食完我就同betty反去我屋企拎反d野
要拎反d野先可以做到
整到5點幾就走人..累死
之後我同betty拉左英英去北江
哈哈哈...佢叫我地去影貼紙相
kaka..估唔到佢叫我地去lor
影到英英勁搞野..之後去左食腸粉
痴線嫁..今日食左好多野
一路食路傾計,,哈哈..味試過同佢傾得咁開心
之後就反屋企順便送佢塔車
唉..聽日又要反學幫手> <''
|
| 刊登時間︰2006-01-17 08:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|