>////////////////<b
超可愛的雲雀>///////////////<好萌!!!!!!!
最近最愛的幾部動漫畫=3=~
One Piece 永遠是最愛>口<b.....Luffy>口<~~~~~
Reborn啦~嘿.....愈來愈好睇啦0v0~~~雲雀>口<~~~~~
Fairytail~~~正-v-.........gray好型>v<~
四月新番~~
Soul Eater~正啊>v<b~~Kid!!!型-V-
Nabari~隱王0V0~
Code Geass2~~>W<
Vampire Knight~~好多靚仔+V+~
通宵達旦的功課......(嘔血中.....)