| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 1 日 星期六  | |
| 唉*v* |
今日____+))+
成日呆係屋企=[[[
起左身__+)+
搞掂曬d野打左比你=]
傾左一陣之後你就要去打波啦/___\
等ing___)+)
過左個零鍾__)+
你中魚打完啦=]
傾左一陣=]
傾到你返屋企>___<
之後又收左線___+)+)
等你換童軍衫ing=[
換完你又要返學了。。。
陪你傾到馬路。。
又收左線lu___+)+)
等你放童軍ing。。。
悶=]
好想見到你__)+)
有時真係好想自私d/____\
不過唔可以=]
今日成日都留左係屋企。。。
呆 悶 支力 =[
訓唔到__)+
悶=[
想打比你___)+)
但又驚你唔得閒/你格黎左右有人而詞氣很差=[
最後把這個念頭打消了___)+
一直在等=]
等到6點幾__)+
沖涼__)+)
等你返黎=]
沖完出黎媽咪話你打過比我__)+
之後你msn就add左我啦=]
中魚等到你啦>___<
但你又要去沖涼啦。。。。/___\
{等}
是否我一生的寫照>_______<?
但我___+))
{等}一生 都{等}
下個考試大家要一齊努力呀-__)+
我都會努力___)+
因為我下年仲要同你一齊去出食lunch架。。。!!!
一起加油努力 打氣=]
那到最後 勝利會是你>v<
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
44日啦=]
仲有17日>___<!!
艾♥膠袋 ♥朗寶寶
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
晴天 陰天 今天又是星期天
唯一的打算是醒得晚一些
反正我不知道怎樣打發時間
出門或不出門沒差別
一個人到底應該睡右邊或左邊
兩個人連一次爭吵都值得紀念
一個人偶爾感到寂寞在所難免
你的氣味還留在枕頭邊
一個人我重新適應一切不方便
兩個人不一定就成全一個世界
一個人關燈看見記憶的橫切面
沒有光線過去那些情節更明顯
|
| 刊登時間︰2007-12-01 06:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 592 | »
|