| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 16 日 星期五  | |
| 2日日記~~~*v* |
- - - -琴日- - - -
都無乜野做=]
放學去左睇膠袋打波^_^
型呀xDD
等到5點比人趕走__+)+)
之後洛左m記]][[)_)_(
無幾耐牙怡走左__)+)
跟住得番coey陪我@_@!"
係到討論緊一d好好笑既問題xDD
肛交xDD
笑死xDD
好啦__+))+
到6點幾__+))
COEY就要走啦*____*
魚時得番我一丁友仔-V-
魚時就上左大眾對面條馬路既[登]上面HEA左一陣=]
搵牙怡陪我傾電話*V*
之後等到7點4__+)+)
膠袋中魚出黎啦>___<
之後上左KIA田@_@"!
HEA左一陣=]
-------------MI MI xDD
HAHA xDD
跟住8點幾就返左龜lu=]
{{{{{今日}}}}}
今日=]
照常返學-v-
不過去左小[停]到等+膠袋黎左^^
到齊之後就返學啦@_@"!
返到學校見到bb xD
爹左幾句之後就排隊LU=]
第一堂電腦-V-
比人屌臭左-口-
不過同小欣傾得好開心=]
過左幾堂之後__+)+)
IS調位-V-
轉完超唔開心-3-
超唔滿意.\33/.
死雞丁頭-口-
我唔愛你啦.\/.
你唔令仔啦雞丁頭-_____-凸
哼-V-
不過依家同牙怡坐=]
小欣就要調去第2邊/___\
慘>_____<
不過好彩後尾肥仔肯同小欣調^_^
嘻=]
第一次覺得肥仔好人xDD
好啦=]
上煲東瓜-V-
方方 X3 同我一齊比人屌臭左xDD
笑到媽爹咁xDD
爆搞野-V-
拎擦膠掉李紫陰IS VERY GOOD xDD
好啦-V-
到左LUNCK*V*
PJJJJ-3-
係CANTEEN HEA左好耐=口=
無啦啦聽到有人開咪嗌我個名-V-
原黎係大佬CALL我-___-"
上到去之後-0-
比人屌臭-口-
今日黑到爆=口=
比4個老師留堂xDD
不過比MISS/SIR屌好爽xDD
嘻=]
放學惻都唔理了=]
去補底-3-
入左去之後__)+)
死人RAJ 趕我出去企-口-
話玩乜差遊戲*V*
比佢吹漲-W-
話企5分鍾-口-
10分鍾都黎啦PJJJ.\33/.
熱到媽系咁-V-
唉-_______-凸
入番去之後又係到估野xDD
不怡同COEY比曬D答案我xDD
唔洗玩了*V*
住番埋位之後係到玩吊系同打飛機xDD
嘻=]
笑死了*V*
放學之後見到膠袋=]
仲有好多人@_@!"
小欣 牙怡 COEY X3同BB*V*
跟住就一齊行出學校門口=]
之後就 同BB講88-3-
AND THEN洛M記HEA*V*
見到好多MISS/SIR-3-"
即閃=w=
不過最尾都係返返入去xDD
差唔多6點果陣小欣 COEY同牙怡佢地話要走-V-"
咁我地同佢地講左88之後就上左KID田啦@_@"!
之後MIMI時間xDD
方方- - - X3
我- - - -膠袋^_^
終極MIMI基地@o@!!
HA=]
VERY 吉=]
玩到7點半就走佬LU@_@
之後陪方方去買碟=]
再陪膠袋去7仔搵勁舞碟*V*
跟住就同方方AND X3走佬>____<
同膠袋講左88之後__+)+)
我就要做曼佳美啦xDD
嘻@_@!
醒目人士就睇得明啦=]
大笨象也___)+) HA>V<
啜@333@
|
| 刊登時間︰2007-11-16 09:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 592 | »
|