| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  | |
| 唱K=] |
今日...
晨早起左身..
整好曬D野之後就等方方電話出門口啦...
方方打左個電話黎之後..
就出左門口..
之後搭MTR去藍田...
徒中見到牙婆@_@!
之後傾左2句就係電梯到衝上去啦-3-"
嘩-_______-
上到去仲有條車路+V+
行到死左-0-"!
到左之後..
就搵方方啦...~
等左一陣之後..
見到郭子燊....
之後爹左幾句..
就開始洛雨...
唉-3-"
真係報應-3-
一入到基孝,,,
我先知原黎我地學校D人係咁咁型...幾咁令-____-
我諗SUNNY做校草都得啦+V+"
質數差到......
嘔-__________-"
好啦..
睇埋自己個編號之後..
就入左去禮堂開始分班試啦..
哈...
方方作果2篇短文笑到我呱街xDD
[[我會選擇xxxxx爆烤晚會....因為我很喜歡燒烤]]
[[我會選擇看煙花...因為煙花很漂亮xDDD]]
比方方笑死+V+
好啦..
考完之後..
就去番匯景...
洛左M記陪方方換衫..
之後上番去..
見到HELEN同埋MOMO^V^
傾左一陣之後..
就陪左方方洛番M記.....
順手同嘉希...HELEN一齊食野^^
之後食食下...
芝芝...清清同埋郭麗都黎左@_@"
之後無幾耐..
見到有隊啦啦隊...
就睇左一陣..
點知係運吉既=3=
好啦...
之後就上番PO頭...
屌左一陣魚,,,
之後牙豪同牙GAG佢地話想走..
跟住我同方方就事但講左D野出黎..
之後就走左啦..
去左觀塘...
之後去左NEWAY...
入左房之後...
就係到唱唱唱-V-'
之後牙豪唔知做咩事-3-"
牙魚..
我唱倒帶之MA-3-
唱到佢喊xDD
SOR-V-'
無野發生030"
之後我地想盡辦法哄牙豪@_@!
請凍今都唔掂-0-"
牙仒..
你係得既xDD....
之後牙GAG唱左首咩咩白花油..八十年-____-"
牙豪中魚都笑返啦@_@""!!
HAHA*V*
笑返咪好囉+V+"
你發皮4好恐怖@o@!!!
好啦..
大家唱到6點幾..
之後去左APM行左一陣..
就各自走人啦...~
好煩呀今日-3-
聽日一定要幫番嘉豪屌多D魚先+V+!!
依家耳經好對嘉豪唔住啦-/\-!!
|
| 刊登時間︰2007-07-17 08:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | ... | 592 | »
|