cursorshelp
◆◆◆◆"- OnlY   You  caN   maKe  me  feeL``'*◆|!
  *+°◆+" 若沒有過去的人 那還會害怕將來嗎? *+°◆+" 
koko2003
暱稱: 牙貓
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉轉轉^_^
補補補@V@~"
動漫展@v@
=[[
游水日0V0
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Fantasy 日記^^
MANDY日記>3<~!
x3兄日記@o@!!
YAN子日記
牙升日記+V+
牙花日記@o@{{|{{
肚池日記```=]
娘子日記:}
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 695
今日人氣: 6
累積人氣: 14098
2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天
唱K=]

今日...

晨早起左身..

整好曬D野之後就等方方電話出門口啦...

方方打左個電話黎之後..

就出左門口..

之後搭MTR去藍田...

徒中見到牙婆@_@!

之後傾左2句就係電梯到衝上去啦-3-"

嘩-_______-

上到去仲有條車路+V+

行到死左-0-"!

到左之後..

就搵方方啦...~

等左一陣之後..

見到郭子燊....

之後爹左幾句..

就開始洛雨...

唉-3-"

真係報應-3-

一入到基孝,,,

我先知原黎我地學校D人係咁咁型...幾咁令-____-

我諗SUNNY做校草都得啦+V+"

質數差到......

嘔-__________-"

好啦..

睇埋自己個編號之後..

就入左去禮堂開始分班試啦..

哈...

方方作果2篇短文笑到我呱街xDD

[[我會選擇xxxxx爆烤晚會....因為我很喜歡燒烤]]

[[我會選擇看煙花...因為煙花很漂亮xDDD]]

比方方笑死+V+

好啦..

考完之後..

就去番匯景...

洛左M記陪方方換衫..

之後上番去..

見到HELEN同埋MOMO^V^

傾左一陣之後..

就陪左方方洛番M記.....

順手同嘉希...HELEN一齊食野^^

之後食食下...

芝芝...清清同埋郭麗都黎左@_@"

之後無幾耐..

見到有隊啦啦隊...

就睇左一陣..

點知係運吉既=3=

好啦...

之後就上番PO頭...

屌左一陣魚,,,

之後牙豪同牙GAG佢地話想走..

跟住我同方方就事但講左D野出黎..

之後就走左啦..

去左觀塘...

之後去左NEWAY...

入左房之後...

就係到唱唱唱-V-'

之後牙豪唔知做咩事-3-"

牙魚..

我唱倒帶之MA-3-

唱到佢喊xDD

SOR-V-'

無野發生030"

之後我地想盡辦法哄牙豪@_@!

請凍今都唔掂-0-"

牙仒..

你係得既xDD....

之後牙GAG唱左首咩咩白花油..八十年-____-"

牙豪中魚都笑返啦@_@""!!

HAHA*V*

笑返咪好囉+V+"

你發皮4好恐怖@o@!!!

好啦..

大家唱到6點幾..

之後去左APM行左一陣..

就各自走人啦...~

好煩呀今日-3-

聽日一定要幫番嘉豪屌多D魚先+V+!!

依家耳經好對嘉豪唔住啦-/\-!!

刊登時間︰2007-07-17 08:22 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]