| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  | |
| 有工開啦>^<! |
琴日唔記得打日記添-^-
不過我都唔記诊剽日做過D咩黎-V-
講番今日先..
今日..
諗住同林穎去拾回童真啦...
點知佢7點半都無打比我-3-!
魚時火得嬲就打左比林穎啦-3-!
原黎佢唔知醒-V-"
聽日一定要打去嘈醒佢XD
唔洗走啦+V+
一定嘈醒你架啦林穎@o@!
好啦..
話說..
到左PK之後....
就見到林穎啦~~
之後就係到吹水..
跟住家姐就嗌我打比嘉豪-00-!
之後就打左啦~~
跟住厄家姐話到左學校門口XD
點知佢耳經洛左黎PK啦XDD
比佢篤穿左添-V-!
之後傾左一陣..
我就同林穎去返學啦..
行到上天橋...
之後見到後門無開-3-
魚時就行番轉頭..
睇下前面有無開..
點知開左-V-
魚時又行返過去..
返到去之後..
方方就比左神秘禮物任部人啦XD
之後呢..
就夠鍾上去LU..
今日TSA..~
悶到嘔-V-
成日都勁肚痛T^T
唔知做乜Q=3=!
痛完又痛..~
唉..
放學之後...
就去左7仔..
點知比劉西捉喎-V-
之後就洛左MTR既大家樂..
等魚琪佢地..
今今同嘉希就話返左屋企唔洛黎..
之後魚琪黎左..
我地就入左大家樂食野LA..
跟住嘉希佢地又打電話黎..
嗌我地去游水..
無奈..
我唔游得...~
魚時方方就話好想游..
係MTR到HEA左一陣..
方方就返龜囉野..
魚琪就陪佢..
我就..
被人遺棄了..
得一丁友係到..
行黎行去..
之後..
打左個電話比家姐..
之後佢嗌我去陪佢開PO..
之後..
我就過左去啦..
之後打個電話比魚琪問佢黎唔黎..
無幾耐魚琪就黎左啦..
跟住..
我地兩條友又係[[烏英書店]]到做啦..
之後勁洛力咁出去派傳單XDD
中魚有人比我同魚琪打動左..
肯過去啦T^T!
之後好奶力咁係咁走係咁走..
中魚有番D收獲...~
做到差唔多6黠幾..
就返左坪石..
買雪條..
返龜...
好累呀...
唉..
都唔知做幾耐先會有錢..
悶=0=
|
| 刊登時間︰2007-06-21 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | ... | 592 | »
|