| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 31 日 星期六  | |
| 緊張@﹏@!! |
今日...
晨早7點幾比牙媽嘈醒左...0.0
因為今日要去面試=3=
差唔多8點鍾就出左門口啦..
到左之後..
呆坐係到=3=
之後見到方方黎左啦@V@!
跟住見到好多我地學校既人-V-
最令我驚喜既係@V@!!
鍾仔同埋徒弟仔都係到呀@V@!!~
點解佢地會係到架!! @@V!
之後...
就有個人帶左我地入去一個班房到啦..
之後係到小組討論..
好似玩辨論比賽咁-V-
班HIHI係到傻下傻下咁..
係到同我串咀-.-
HI佢個HIHI呀-.-
唔理啦..
之後分左兩組..
單獨見佢~~
哈..SO EASY>V<~
開心^V^~
之後呢..
就同方方AND媽咪行左出去..
之後媽咪話返龜先..
之後我就同方方洛左M記食早餐啦..
AND細佬話唔面試-.-
SO過左黎M記..
跟住嗌埋嘉豪過黎@V@!
之後呢..
大家都唔知做乜好..
跟住...!!
細佬講左一個勁好既提意!!!
就係- - - - - 去遊水>V<!
跟住呢..
就一齊搭車返寶達..
之後細佬同埋嘉豪就上HOME拎野..
跟住我同方方就係達佳上面等-V-
之後呢..
洛返黎果陣..
細佬先發覺唔記得帶衫出黎XD
之後我地唔比佢返龜拎XDDD
之後飛的過#爛樹..
到方方拎野啦..
因為我唔返得龜既關係..
so方方拎左泳衣比我^^
之後方方執埋佢D野之後..
大家就係到等巴士啦-V-
等架死人91M=3333=
勁檻耐-V-"
期間細佬同埋嘉豪係到嘖紅油=3=
中魚都有車啦-3-
之後就去左將軍O..
之後呢..
去到岩岩諗住入果陣..
佢話:今日無得溧呀..有人比賽呀...
之後...
引起公憤XDDDDD
之後大家一係小佢-3-
之後..
我地又飛的過觀塘=3=
點知...
無開-.-
魚時..
有幾塊樹葉係我地面前飄過-V-"
囉曬-33-
之後..
決定返坪石-3-
之後去斧山道遊水-V-
中魚有開啦T^T!!~
之後入到去含含聲換衫..
之後就同方方出左黎之..
浸左一陣水之後佢地就開始入黎啦@V@!
跟住..
就詔左去主池游..
之後游呀...游呀-V-~
唔知比方方..細佬ANDD嘉豪呼左幾多次-.-"
好啦痛呀o口o!
p.s細佬著左嘉豪件衫-3-
嘉豪要赤囉囉地行出黎啦XD!
好勇呀嘉豪@V@!
跟住係咁係到玩@V@!!
玩到5點果陣..
提早走..
入到去更衣室含含聲沖涼~
跟住就同細佬佢地行番過去食野..
不詔細佬同嘉豪要走LU~
佢地等我地既期間..
頭又乾埋..野又食埋-V-"
真唔通我地真係沖左咁耐-V-?
之後就陪方方去左彬記食野..
之後就去左平台到坐左一陣..
AND傾左一陣計..
之後就名自返龜LU~~
P.S多謝各位人兄,,,依家都仲祝緊我生日快樂>33<
錫曬你地啦XDD
|
| 刊登時間︰2007-03-31 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | ... | 592 | »
|