cursorshelp
◆◆◆◆"- OnlY   You  caN   maKe  me  feeL``'*◆|!
  *+°◆+" 若沒有過去的人 那還會害怕將來嗎? *+°◆+" 
koko2003
暱稱: 牙貓
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉轉轉^_^
補補補@V@~"
動漫展@v@
=[[
游水日0V0
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Fantasy 日記^^
MANDY日記>3<~!
x3兄日記@o@!!
YAN子日記
牙升日記+V+
牙花日記@o@{{|{{
肚池日記```=]
娘子日記:}
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 592
留言總數: 695
今日人氣: 7
累積人氣: 14107
2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天
緊張@﹏@!!

今日...

晨早7點幾比牙媽嘈醒左...0.0

因為今日要去面試=3=

差唔多8點鍾就出左門口啦..

到左之後..

呆坐係到=3=

之後見到方方黎左啦@V@!

跟住見到好多我地學校既人-V-

最令我驚喜既係@V@!!

鍾仔同埋徒弟仔都係到呀@V@!!~

點解佢地會係到架!!  @@V!

之後...

就有個人帶左我地入去一個班房到啦..

之後係到小組討論..

好似玩辨論比賽咁-V-

班HIHI係到傻下傻下咁..

係到同我串咀-.-

HI佢個HIHI呀-.-

唔理啦..

之後分左兩組..

單獨見佢~~

哈..SO EASY>V<~

開心^V^~

之後呢..

就同方方AND媽咪行左出去..

之後媽咪話返龜先..

之後我就同方方洛左M記食早餐啦..

AND細佬話唔面試-.-

SO過左黎M記..

跟住嗌埋嘉豪過黎@V@!

之後呢..

大家都唔知做乜好..

跟住...!!

細佬講左一個勁好既提意!!!

就係- - - - - 去遊水>V<!

跟住呢..

就一齊搭車返寶達..

之後細佬同埋嘉豪就上HOME拎野..

跟住我同方方就係達佳上面等-V-

之後呢..

洛返黎果陣..

細佬先發覺唔記得帶衫出黎XD

之後我地唔比佢返龜拎XDDD

之後飛的過#爛樹..

到方方拎野啦..

因為我唔返得龜既關係..

so方方拎左泳衣比我^^

之後方方執埋佢D野之後..

大家就係到等巴士啦-V-

等架死人91M=3333=

勁檻耐-V-"

期間細佬同埋嘉豪係到嘖紅油=3=

中魚都有車啦-3-

之後就去左將軍O..

之後呢..

去到岩岩諗住入果陣..

佢話:今日無得溧呀..有人比賽呀...

之後...

引起公憤XDDDDD

之後大家一係小佢-3-

之後..

我地又飛的過觀塘=3=

點知...

無開-.-

魚時..

有幾塊樹葉係我地面前飄過-V-"

囉曬-33-

之後..

決定返坪石-3-

之後去斧山道遊水-V-

中魚有開啦T^T!!~

之後入到去含含聲換衫..

之後就同方方出左黎之..

浸左一陣水之後佢地就開始入黎啦@V@!

跟住..

就詔左去主池游..

之後游呀...游呀-V-~

唔知比方方..細佬ANDD嘉豪呼左幾多次-.-"

好啦痛呀o口o!

p.s細佬著左嘉豪件衫-3-

嘉豪要赤囉囉地行出黎啦XD!

好勇呀嘉豪@V@!

跟住係咁係到玩@V@!!

玩到5點果陣..

提早走..

入到去更衣室含含聲沖涼~

跟住就同細佬佢地行番過去食野..

不詔細佬同嘉豪要走LU~

佢地等我地既期間..

頭又乾埋..野又食埋-V-"

真唔通我地真係沖左咁耐-V-?

之後就陪方方去左彬記食野..

之後就去左平台到坐左一陣..

AND傾左一陣計..

之後就名自返龜LU~~

P.S多謝各位人兄,,,依家都仲祝緊我生日快樂>33<

錫曬你地啦XDD

 

刊登時間︰2007-03-31 07:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]