| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 20 日 星期二  | |
| 病..... |
今日..
艮早起身..
暈暈地-.-"
但詔一一陣就無事lu..
之後洛7仔搵林穎同埋方方..
跟住就一齊返學啦..
返到去之後..
好記得果陣係7點4-3-
有屎以黎最早一日返學@v@!!
一返到去,,
又要企係到排隊-.-
之後見到徒弟仔同埋牙FI..
跟住大家又係到狂玩啦XD!
中魚都到搭半啦=3=...
之後一入到去..
就狂係到傾計>V<!!
跟住YAN都返左黎LU@@~
之後搭8就要上去早課=3=
今日原本珊珊要去比賽架!
但係佢池左返黎..
SO無得跑啦T^T(慘慘慘慘慘-33-")
上到去課窒..
對坐肥東件冷背心-O-
真係勁辛苦囉-.-
狂打乞次=3=
到依家都仲好辛苦呀救命o口o!
都唔知聽日返唔返到....
因為今日梁SIR帶田徑出去既關係..
我地作反啦XD
一早就做曬D功課..
之後又係到玩[色]仔..
之後大家又係到扮冰姐姐XD
笑檻死左啦XD
P.S依家羅陳同埋基孝都收左我,,
真係唔知入邊間好呀..
H.E.L.P!!
唉..
但係想同細佬一間囉XD!
|
| 刊登時間︰2007-03-20 04:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | ... | 592 | »
|