我返左黎啦
香港d空氣真係特別清新也
拖左一大箱野返黎香港,攰死我啦
返到黎已經係夜晚啦,老豆黎左接我地,飛的返去,三廿幾蚊(咁貴架)
返到黎屋企,左搞右搞(係佢地)我返到黎第一件事梗係on返msn啦,哈哈哈
因為事間關係,我要過多兩日先至可以同你地報告返行程同po相相啦