| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 生日 |
分類: 未分類 |
今日我同細妺一齊生日
唉...
都沒禮物~
好多人都係同我講
"生日快樂"
|
網主回覆
THX~~ Posted at 2007-11-17 09:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2007-11-16 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
算"咩
講! Posted at 2007-11-17 09:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都沒講過~~ Posted at 2007-11-16 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
黑星 於 2007-11-16 06:39 PM 發表:
|
網主回覆
唉!邊個~
你做咩話我死! Posted at 2007-11-16 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我想問.. 下面個個儀* 係邊個.. 唔係我黎嫁wo'' 但又係叫儀'' 又同我一樣有粒* =.=''
|
網主回覆
我都想知
邊個黎嫁 ! Posted at 2007-11-16 05:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有咩事幹
快D講~~ Posted at 2007-11-15 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fiona 於 2007-11-14 09:39 PM 發表:
|
網主回覆
當然啦~~ Posted at 2007-11-15 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
儀* 於 2007-11-14 08:39 PM 發表:
|
網主回覆
唔行咩~~~~ Posted at 2007-11-14 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝謝...
我會記你 Posted at 2007-11-14 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|