4月3日
呼~ 考完試 雖然考試都冇咩點温到習@@
考完試 見到d初一仔 去bbp @@ 年輕真好~~~
夜晚同戀毛 慶祝梁景生日 出左去行左澳門 吹左好水 反黎戈陣中見到張榮杰同肥展等人去完大6反黎
反屋企戈陣 見到有豆付花賣 買左2碗同一枝豆奶 做宵夜@@
回憶 ,留在了心中
4月4日
晨咁早反左大6 8山
乳豬好好食@@