今日俾個電話嘈醒左 miss打黎 話去吾去江西
我問 有冇人去 冇 好 我吾去
好簡潔 的對話 =,=
good 十一點几 去左睇中e 講左一堆廢話 囧
反到黎又飲苦茶 又苦又臭 囧
宴就去戀毛屋k 打機
同梁景反屋k戈陣 見到好多人
首先睇到劉文 跟住同佢行行下見到大根
@@
so同大根劉文齊去+盛屋k 急救
听日就要補考數 同英
行到學校見到昆爺 見到佢買餸
打左聲招呼就閃人
上到+盛屋k 爽yy 成屋開晒冷氣 中要得佢一個人
開部電腦 俾佢地睇邦sir d結緍相 吓死晒佢地
又睇反生日戈陣d片 吹下水 咁就8點 = =
先醒反起要温書
9點反到屋k 岩岩好有反食 @@
河下水希出左新作~~
|