功課冇人做左
so 食自己 囧
好采我有班好巴打
戀毛同梁景 組左個功課強學會
3個臭皮象 系吾會==諸割梁
有問題的 d功課on 居居的
都未教過 就塞俾我地做 d數學成日系到 忽悠我
過份 d英文好辛苦先做左篇日記
中有一篇日記要嘔 shit
和服真系好令 應該系世上最令的衫