謝師宴
很不幸 遇上了tmd的大雨 哇拷 有傘都濕晒
去到經七點了 六點半開始 囧
不過 經過一輪血洗 吾夠八點己經食到飽晒
跟住瘋狂地影相 以及瘋狂地食雪糕
ps d女仔真系化妝化到誇張得很!!!!
相片在facebook上