今日我2:00幾去左旺角搵趙尚,跟住我同趙尚去左打機,我地係到玩SD玩到7:00半,跟住我地去左海港城,搵埋我老母個FD,跟住我地就入左一個(露天停車場)度睇東亞運動會,我地因為快入場,所以我地係好前,我重拍左D煙花落來,睇元煙花之後,我同埋我老母個FD同埋趙尚一齊去食野,食元野趙尚就番左屋企,跟住我就同我老母個FD塔地鐵番屋企,今日真係勁開心的一日。