| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-01-24 |
唉~......... 最近真係愛上番自己blog既戈首歌... sweat it again....再次發誓... 歌詞真係好正的說.... 聽日你放假...但係好可惜既係我要番學... 天氣好凍..但係你依然都係戈幾件.... 話你又唔係..唔話你又唔係.... 聽日你真的會同我一齊食飯嗎? 我唔知了....唔想去諗...一切順其自然...  ......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2011-01-24 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 980 | »
|