| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-01-13 |
幾日冇打日記lu~(而家摸黑打字... 唉~""" 最近覺得每一日都過得好快... 可能唔同以前啦... 以前考完試番到去..食完野...想訓就訓...唔訓就玩....累就訓既日子... 而家..唔同...因為..比人規定左...食左野要去訓覺...." 今日仲要脅我...就算唔煮粥都要我訓... 其實...我唔眼訓的說..怎麼說我..昨天都12點幾訓呀" 雖然冇起到身溫書" 不過每日接佢放工...真的很開心......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2011-01-13 01:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 980 | »
|