| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2012-05-03 |
好耐又冇更新過~ 最近...番工...考試....放假..... 總覺得...唔洗番學可以訓耐D就最好~ 今年看知道...原來教授可以禁懶....居然用COPY... 唉.....就係咁...戈科我死左.... 因為溫既得廿題....所以裸考....(其實溫左好耐...但係..都要裸考...唔係我既錯.. 最近番工...好像太累了..... 訓覺覺....一訓....冇4,5個鐘唔醒...." 唉.............
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2012-05-03 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 980 | »
|