係阿哥個板度睇到..
放棄你,是因為愛你。 因為愛你,所以不願看見你不快樂; 因為愛你,所以不願看著你強忍內心的掙扎; 因為愛你,所以不願看見你勉強的笑容; 因為愛你,所以願意放了你
唔好意思..我覺得呢d係自私..
有無理過俾你放棄果位的感受...
ps:xange同blog兩邊走..haha
副超好型..