今日落雨牙=,=
唔通連個天 都唔鐘意我?
全部堂都係上半粒鐘炸 唷~
LUNCH TIME之後玩GAME
我地要玩咩咩CHECK POINT個D
要聽歌填字... 完全唔知佢UP乜
跟住去左搵錯處 搞掂
跟住我唔小心講左中文...
比MARY (BOY)罰停1MIN..
SOR JACKY HUNG,,KEN,,YUKI...
跟住去左玩重組句子
錯左2個 得1分\口/
跟住一出門口
ALICE(1D)響出面大嗌
跟住O個個工作人員話係我地講!
要罰我地!
痴線!
跟住我咪好冇MOOD咁同佢講囉
佢死都唔信喎
跟住有人話比佢知先肯收聲
低B仔 你去做屈原啦!
跟住散囉
--------------------------------------
TO:YUKI
我唔知而家係咪仲嬲緊你,但係如果你肯勸下我,同我SAY下SORRY,
我咪一早原諒左你囉!唔好怪我小氣,其實我都覺得我自己係有錯既!
TO:TIFFANY
我唔知你點解無啦啦唔彩我,又改左你個BLOG既PASSWORD,係咪
因為已經玩厭左我?想避開我?當我係垃圾?你之前咁挽留我,係咪因為唔想我爆晒
你話FION既壞話出黎?
TO:YANME
我知你個日心情唔好,但係你唔係講左句'JOEY,我唔話你知!'囉!而係話"有D野呢,知得太多
對你冇好處架!"我唔知你有無加鹽加醋,響佢地度話得我有幾衰,,,BUT,,我都仲係想挽留番呢段友情!
TO:JUDY
首先...我響度同你講"SORRY!"個日我咁話你,係因為我心情唔好!希望你原諒我!我唔應該咁話你,係我唔岩~
其實我有諗過同你講SOR架,不過你知啦,,,我要面子,,所以唔敢講出口!希望你睇完呢篇野之後,,可以FORGIVE我!
TO:ALYSSA
你寫左個封信比我之後,我睇一次喊一次T^T我估唔到你係D咁既人,可以咁話我,我唔係有心針對你,我只係希望你明白,
我唔係有心同JUDY咁講野!同埋我希望以後你寫信個陣,唔好寫到咁衰!