KAI-JOEY'S BLOG!!                                                        

 

                       2007 年 4 月 30 日  星期一 晴天

今日落雨牙=,=

唔通連個天 都唔鐘意我?

全部堂都係上半粒鐘炸 唷~

LUNCH TIME之後玩GAME

我地要玩咩咩CHECK POINT個D

要聽歌填字... 完全唔知佢UP乜

跟住去左搵錯處 搞掂

跟住我唔小心講左中文...

比MARY (BOY)罰停1MIN..

SOR JACKY HUNG,,KEN,,YUKI...

跟住去左玩重組句子

錯左2個  得1分\口/

跟住一出門口

ALICE(1D)響出面大嗌

跟住O個個工作人員話係我地講!

要罰我地!

痴線!

跟住我咪好冇MOOD咁同佢講囉

佢死都唔信喎

跟住有人話比佢知先肯收聲

低B仔 你去做屈原啦!

跟住散囉

--------------------------------------

TO:YUKI

我唔知而家係咪仲嬲緊你,但係如果你肯勸下我,同我SAY下SORRY,

我咪一早原諒左你囉!唔好怪我小氣,其實我都覺得我自己係有錯既!

TO:TIFFANY

我唔知你點解無啦啦唔彩我,又改左你個BLOG既PASSWORD,係咪

因為已經玩厭左我?想避開我?當我係垃圾?你之前咁挽留我,係咪因為唔想我爆晒

你話FION既壞話出黎?

TO:YANME

我知你個日心情唔好,但係你唔係講左句'JOEY,我唔話你知!'囉!而係話"有D野呢,知得太多

對你冇好處架!"我唔知你有無加鹽加醋,響佢地度話得我有幾衰,,,BUT,,我都仲係想挽留番呢段友情!

TO:JUDY

首先...我響度同你講"SORRY!"個日我咁話你,係因為我心情唔好!希望你原諒我!我唔應該咁話你,係我唔岩~

其實我有諗過同你講SOR架,不過你知啦,,,我要面子,,所以唔敢講出口!希望你睇完呢篇野之後,,可以FORGIVE我!

TO:ALYSSA

你寫左個封信比我之後,我睇一次喊一次T^T我估唔到你係D咁既人,可以咁話我,我唔係有心針對你,我只係希望你明白,

我唔係有心同JUDY咁講野!同埋我希望以後你寫信個陣,唔好寫到咁衰!

 

     

刊登時間:2007-04-30 08:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



kotobuki
暱稱: JOEY
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-23
2007-11-22
2007-11-16
2007-11-12
<<最後的午餐&...
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ALYSSA晴__XG
EMILY琴__XG
EMILY濂__XG
FAFA華__XG
GOGO軒_XG
JOEY我__XG
RENEE珊__BLOG
RONALD釗__XG
SERENA亮__BLOG
TIFFANY+YANME__XG
YANME恩__XG
YUKI琪__XG
DRAEINGS*