|
|
2007 年 4 月 3 日 星期二  |
|
|
今日都無乜野好寫=3=
好耐都無寫Blog喇!
因為我響度勁溫書~(超假")
Day5真係超恐怖= =
EPA,默書
IS,默書
Geo,默書
ENG,都係默書!!!
虐待兒童麼...
無無聊聊,,
咪同Nelly,Mango同Terry玩野= =
我地將EPA,Eng同Geog默書既分加埋
最高分既可以食麥旋風
第2既食新地
第3既食彩虹新地筒
最尾既...你知架啦!
我就大比數勝出
Nelly2nd
Mango3rd
跟住既,,你知喇
小息個陣癲晒>W<
膠J無啦啦坐左響地下,,
跟住叫釗叔叔搞佢...
低能!
跟住釗叔叔叫人搞掂左佢= =(棄屍)
o個膠J就叫釗叔叔___
J:陳釗!
釗:做咩牙膠J
J:黎丫,哥哥請你食野丫(指住條花生)
釗:!@#$%^&(搵人搞掂佢了)
我都睇唔過眼就搞掂佢了...
放學個陣又要去d咩會
跟住要問問題...
我地1A舉都無舉過手= =型
其他班勁響度舉~
廢事理
跟住我地玩野
老師問問題個陣
我地全班扮舉手
點知係打喊露xP"
跟住隔離班跟風囉唔該___
1A(a):唉呀,有d人啦,跟風喎
1A(b):邊個邊個!
1A(a):呢!咪最近我地個班囉
跟住1X d人聽到
下一round即刻放低晒手xP"
跟住d老師唔妥我地喎
我地有人舉手都唔理囉
跟住我咪超佢地囉
懶高竇牙!
跟住同我地講__
MS xxx:1A都乖gei,可以走"囉"
哇 咩態度牙
做老師做得你咁衰格?!
囉囉聲
我地班不嬲出晒名最壞架啦
咁就要針對我地牙?!
癲癲地既!
唔寫喇!
無mood!

| |
刊登時間:2007-04-03 06:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 92 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|