今日係10月9號Day C -v-
首先我又係無無聊聊咁等校車,,佢今日竟然準時!?
到左學校,,由於做曬功課就去搵老婆同呀女吹水
我不斷同呀女大談[法希]經@v@"
好心D月蓮迷唔好成日話法唔好啦-3-"
法希先係王道呀" (大叫 法希王道!)
到操場集會-口-" 好彩今日唔洗暴曬姐-_________________-"
上堂冇野做,,,SkIp-v-
一飛飛到LuNcH xDD (迷:飛得太離譜了吧!)
LuNcH 開工" 我又成功屈到野飲啦@v@'HaPi InG"
------------------------我係低能分格線--------------------------
放學就冇野做返屋企,,之後同三千狂吹水@0@"
我笑死左啦-v- 楊xx愛三千(哈~)
吹吹下吹左1個鐘"
唉,,,冇野寫啦@v@"
|