unhappy
kouweitong
暱稱: t0Ng
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2011 年 1 月 21 日  星期五   晴天


2011-01-21 分類: 未分類

沉日去左新濠睇水舞間  正

坐第三行  真係物有所值

不過對我黎講呢 真係貴到pk

如果隔離坐ge係第2個呢  咩就唔係物有所值咁簡單

係win哂   可惜   我扮細心  咁就輸左

不過算喇  同樣ge錯事  我係唔會有第二次

 

今個月   唉  本來都唔係有錢     e加真係負家產

又想練波    但係練波又反唔到工

一半反工一半練波   就好似e加咁   有小小錢洗   但係唔夠用    打波可以打比賽  但係好鬼廢

點解我d同學仔咁勁  唔反工  有ipone  日日去莆都咁有錢

e加好想打波變勁  所以我好想去練波    但我需要錢    所以我好想去反工   我反工唔想咁辛苦    所以我需要升班

點樣去選擇好呢  仲有一樣最愁ge野  日日諗晚晚諗  日日都好夜先訓到    反學冇精神






訪客留言 (返回 kouweitong 的日誌)


injal 於 2011-02-06 10:12 PM 發表:
-`人生係好多事去煩ga啦
-`要自己渣主意(去煩)既事實在太多了
-`BuT點都要決定GA啦
-`+油啦
-`望你能成功啦!?"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tchoi914 於 2011-01-22 07:20 PM 發表:
c0mm2nt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamjamjam 於 2011-01-21 11:57 PM 發表:
東哥,加油呀^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]