沉日去左新濠睇水舞間 正
坐第三行 真係物有所值
不過對我黎講呢 真係貴到pk
如果隔離坐ge係第2個呢 咩就唔係物有所值咁簡單
係win哂 可惜 我扮細心 咁就輸左
不過算喇 同樣ge錯事 我係唔會有第二次
今個月 唉 本來都唔係有錢 e加真係負家產
又想練波 但係練波又反唔到工
一半反工一半練波 就好似e加咁 有小小錢洗 但係唔夠用 打波可以打比賽 但係好鬼廢
點解我d同學仔咁勁 唔反工 有ipone 日日去莆都咁有錢
e加好想打波變勁 所以我好想去練波 但我需要錢 所以我好想去反工 我反工唔想咁辛苦 所以我需要升班
點樣去選擇好呢 仲有一樣最愁ge野 日日諗晚晚諗 日日都好夜先訓到 反學冇精神
|