2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 廳日我要去新朋友嘅屋企食晚飯! |
我今日同嗰個新朋友傾電話,
佢好 Cool ,
佢話佢阿媽廳日叫我同埋我家姐一齊去佢屋企食晚飯,
我話:「你媽咪煮咩餸呀?」
佢話:「上海餸。」
我話:「有咩餸呀!?」
佢話:「有小籠包啦、上海燒賣啦......」
我好緊張呀,
因為我係第一次去人地屋企食飯!
爸爸都好緊張,
話囇都係第一次去人地屋企食飯丫,
所以佢叫我嗰陣要扮beautiful D ,
我見到佢咁緊張,
我都忍唔住笑
|
| 琴日我打唔切日記 |
琴日, 我打唔切日記, 因為我姑媽叫我"識"機, 情形就係咁喇:↓ 琴日, 我喺22:15嗰陣, 打日記嗰陣時, 我姑媽叫我"識"機,
我話:「我要打日記呀,唔該!」
佢話:「如果你再唔"識"機呢!我就喺部機道+個密碼鎖丫啊!......
(閱讀全文) |
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 打羽毛球の過程 |
今日,我、我家姐、周敬祐(肥周)同埋唔知嘜水一齊去華心村打羽毛球,周敬祐(肥周)完來好勁,但係唔知嘜水嗰個人都唔弱嫁播,打完之後太累呀,所以沖個涷水涼,好"she"服呀! |
| 柯華田之日記的出生 |
日記

出生日期:13-07-07 名稱:柯華田之日記 圖片:
|
|
| |