今日6點幾突然醒左...之後又訓返...
訓到個鬧鍾響..,但係5知做咩會又訓返..,
之後9點4突然又醒左....
o......會遲到lu..但係我都係洗左頭先出去..,
返到去已經10點9了///
佢地起道傾緊野....好似起道嘈緊咁...,
不過之後都冇野...,
開始了..,今日冇左yanmi丫..,我要c4個丫..,
個婷婷好多野問...,好快咁就過左個功課時間..,
之後就分組了..,我同車厘子一組帶6個小朋友..,
佢地有...婷婷..,文文..,國寶..,x喻..,麗琪..,重有一個5知佢叫咩名..,
哈哈哈...,d game都ok好玩..,
玩拍波果時好好笑..,
個個文文又矮..,個波又大..,佢都好似5洗拍咁...
之後佢又食波餅喎~~
之後~又玩閃避球..,
文文又食波餅..,今日中頭頂..,
我地組2次都輸曬..,包尾..,
之後就返去lu~~
佢地又好嘈了...冇計...,
之後同佢地寫手冊..,3本丫..,
寫死我..,我寫到都5知寫d咩好...,
個個都差唔多//\\
之後都係傾野啦..,傾傾下5知做咩要出去行..,
o....下次係定向丫...,
之後返home lu...
返到葵芳去行左陣pk///
甿野比佢地...,
返到home3點幾..,先食我的lunch//
之後就整字..,我識整啦..,

依個就係我第一個作品..,多謝淇教我..,thx...>3<
又同我呀妹佢地msn..,
之後就打日記了...,咁又一天日啦...,

|