Haha~~今日又要返工了…..真係好累了~~
今日冇車子坐丫…..
返到中心都冇人開門……一邊等一邊同老公公傾電話~~~
等左一陣有人返了…..今日多左一個我冇見過o既小朋友….
不過佢都5講野o既…
我同佢邁10句野….有9.5句佢都唔會應返我o既….
佢重要成日都走佬~~穴係好似要同佢搏鬥咁丫…….
係咁同佢起道跑跑跑…我未到3點已經覺得好累了……
坐左起道5想動丫…..so都冇同佢玩遊戲啦~~~
自己做自己野啦佢地…哈哈哈~~~~但個成日碘都5比我休下~~
係咁起道走佬…真係老啦..冇力同佢玩……/..
等左好內佢呀媽終於都黎接走佢啦~~~~
好野..放二了,,,,,出去搵偉傑同yanmi~~~~好開心…..]
行左陣就去食野啦…今日食別府丫~~~好好味~~~
今日我飲新野……””””””””地球震撼””””””””真係好震撼丫…..
震撼到我碎左丫……真係第一次咁咋…….
死囉,,,,,,,,,打比老公…….哈哈老公公話出黎接我返家~~~~
之後我就同小泉行左一陣就返家了~~
ha~~5知依家係5係真係會少左見面呢~~~
好掛住以前日見夜見o既日子丫……
|