2006 年 7 月 31 日 星期一 
| 睇冰雕!! |
分類: 未分類 |
嘻嘻. . .好耐都冇打過日記lu 不過都沒有多少知道我le個日記. . .
去佐東涌,表姐同表弟約佐班friend一齊去
.都等佐幾耐先齊人___*
Then,搭地鐵去 太古 睇冰雕...
至於佢地班friend就有d唔知點. . .可以話嚇襯 但又唔算係. . .又唔知同佢地講咩好. . .感覺怪怪的. ..渾身不自在 雖然佢地okay,唔討厭,但係總係笑唔出,再加上我性格屬於慢熱,唔笑都幾似黑面~哈
---------講返冰雕果件事:
我地等排隊都等幾耐. . .um. . .應該有半小時ma :)
個展示場地係係1個商場,1果密閉ge大雪櫃
入到去睇,d冰雕真係幾靚,但係同宣傳單d相好大出入
初初唔凍,但係睇下睇越黎越凍. . .對腳仲凍到殭佐 = . = 我個嘴唇仲紫埋. . .
Lunch,去佐?食野,我地3個食佐d拉麵and飯,都ok飽 :)
去佐 玩具反斗城 又睇又玩. . ..
之後,返去東涌,途中見到好多魔盜王ge Poster   
Then,,中途有人唔舒服,但係好采應該冇事. . .
繼續返去. . .
um. . ..之後各有各返去
le日就係咁就過佐lu. . .. .
|
| 發表時間:2006-08-02 10:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|