2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天

很happi lol,, 分類: 未分類

    Last day上堂,,太好la,
今朝早上,真係好唔想返,但係又諗到
下個禮拜日終於可以休息下lu,就唔爭在埋le日. . .
  去搭車去展貿果陣仲以為似上次咁會好多人(去Hello Kitty展覽),
不過今次只係有幾個人,但係等車就等佐好耐= 3 = 去到先食早餐,
呀Su好早就返佐,仲幫我預佐位,,抵錫>3<
  我又同坐後面果排女仔傾下傾下,超快就熟落佐:)
Larissa&金仔•之後,我地4個出返去 淘大 吉野家 食lunch,
食到遲佐,,4個"拿拿臨"趕住去搭taxi
我地雖然識佐唔夠半日,但係已經講到唔停口 ^^,笑死la
仲交換佐電話&msn •放佐學我地去佐IKEA睇傢私,原來我地4個都超like行IKEA•一路睇一玩,又影相,成班傻佐,kakakaka!之後係IKEA餐廳食野、傾野 ^V^
行佐1hour+食野,未試過行IKEA會咁快,但係就玩佐好多野:)
  臨走分開果陣,呀Su送佐張卡&禮物俾我,祝我生日禮物•真係超驚喜,估唔到,真係好開心 >w<
 
Then,我自已行返去(淘大果邊)果見到好多好特別ge野賣,,下次要同雯雯一齊去睇:D
* * * * *
想告訴你
Su: 好多謝妳:) !!
Larissa,金仔:好開心識到你地
雯雯:下次我地一定要去逛逛XD


發表時間:2006-08-07 12:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kpss 的日誌)


雯雯 於 2006-08-07 05:50 PM 發表:
哈!好呀~
我地下次要行晒成個商場,成條街!!
仲要狂掃貨!!

唔知果份生日禮物係咩呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

*係一條頸鏈,,
有個穿黑色笆蕾舞裙ge女仔:)
Posted at 2006-08-07 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kpss
暱稱: pikshan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-22
2007-05-12
2007-03-16
buffet
Ocean Park
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 21
今日人氣: 39
累積人氣: 1411
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed