天黑了似拋下恆河..
天光了有誰拯救我.. 到一天心已死了 還在說 掛念我.
.... 想過從前就如此. .. 好似注定好哂咁... 我又無唸過反抗.. .對於幸福既呢方面..
...can. or can't..? 無唸過了.. 現在既心思都失方寸. 總係穩定唔到
成日左思右想.. 好煩阿..