| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 10 月 11 日 星期三 |
今日,閱讀堂心情已經好差,之後...唉...之後我發脾氣,then我又喊!!><''' ~嬲左衰仔~ Maths堂,黃x然听我放學去xx!!呵呵...我去左!! 有邊個去?! 有我,囡-琪,哥- 黃x倫,陸x然同梁x然,奶媽-何x遜,同學-黃x然...之後,湯黎左!哈哈... 陸xx做左我牙哥牙!!哈哈... 唉...琪比人打到好慘!!><''''''
|
|
2006-10-11 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 47 | »
|