kristy33的日誌
kristy33
暱稱: 呀君=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
4強!女子手球隊+油呀....
港運會..
未到終點我未停
田徑慶功~~
=]開心死左..X)
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
[祝福&希望〕ChOcOLa... (PiscesKathy)
OREZ (orez)
康仔 (neos12996124)
5+1 (nky_happy)
★M r ξˇ阿狗 °*◆... (CrazYs1urain)
BoBo。寶 (bobolaukapo)
爛蕉■.■ (cxvffdgfgfgf)
梁子.. (kin0418)
牙毛 (MrTsz)
潘波仔~~成 (poonnn2003)
yulokyan~ (yulokyan)
小鴨_♥`  (love_l0p0)
S!u 瀚 (mike03021995)
au san (freedom19961)
7戰士 (on997997)
Nick (NickyL)
chloe。怡 (chloe0607)
IAMPUDJAI、 (wingOwO)
SSMING(L) (SSMing)
淫賤不能移_嫻~* (WenDY_hAn)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 1109
今日人氣: 1
累積人氣: 13137
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 1 日  星期二   晴天


大尾篤=] 分類: 未分類

話說尋日小白同妖狼心血來潮..
今日去行山..=.=
都好耐冇行過喇../_\
今日去..都好既..!!

本身約左8條友一齊去..
點知真係去既得返我..妖狼..小白..周至..KK同朗倩兄..
6條友..都好喇=]

今日既目標係大尾篤..其實我都唔知起邊..
係小白提議話去嫁咋..
12點出門口..又係譚仔,..
發覺..呢排食少左野..
差D食唔曬..
食完野同左KK..朗倩兄..同小白去`左MTR搵埋妖狼同周至就出發喇=]

大尾篤..地如其名..
真係好`篤..
頂..搭火車去到大PO壚再轉小巴..
搭左勁耐先到..果條路有D似去新娘潭果條..
朗倩兄竟然驚L0R咩事..?

落左車..唔錯..但係睇唔到有咩野玩..
算..跟住小白行..
行左去個石灘..唔科唔係石灘喇..
勁多石..行步路都難..一唔小心就會好似小白錦PK嫁喇..
真係勁扇L0R..有D沙勁古惑..
睇落去冇咩野..但係一踩落去就..唉..~~

個灘真係好令..岩曬KK同朗倩兄喇..
夠曬浪漫~~
我地行前面..佢地就行起後面..仲要行得勁慢L0R咩事..?
行行下仲要唔見左人..
就係錦..由6個變左得返我..妖狼..小白同周至4個..==
行行行行行左勁耐..
途中真係~
行到呀..個地成地都係石頭..
有時仲要爬上D大石度..
行幾步又見到D死魚..
D死魚都幾大條下w0`..
總之又行又爬又跳..
仲好玩過跑oline..
行到最盡..
又行返返去..
路途崎嶇~.~

行返去..都唔見KK佢地..
行到錦上下..見到佢地除曬.............鞋..起度玩水..
我地又抖左陣..頂..行左錦Q耐..
熱死人..

齊曬6條友之後..繼續行程..
下一站係另一個石灘..不過果個細D..
去之前..賣雪糕食..
勁好味L0R..
蜜瓜味杏仁甜筒呀..><
正爆..!!!!!

食完..行左落去個灘度..
我地由起馬騮山捉魚變到起大尾篤捉蟹喇..
錦岩潮漲..只要拎開D石頭就見到有蟹仔..
捉左好多..捉捉下..
妖狼捉埋寄居蟹,,勁野..不過..好細隻..
捉完既蟹放左起個樽度..
除左捉蟹..仲玩埋汁貝殼..
汁左幾隻..當做紀念喇..
走果陣..記得帶貝殼但係就唔記得帶埋D蟹..
明明見到個樽..但係就唔願落返去攞..算..
等到潮漲D蟹就有救喇=]

返去之前..又賣雪糕食..實在太好食喇..
蜜瓜味甜筒..
食完仲想再食過..
一人拎住一雪糕..
佢唔敢上小巴..算..我帶頭..上左..
冇比C機鬧..
估唔到..又係要我出碼..
冇膽鬼..