*|▂遺憾的是我怎樣愛你★ .."
                〞都不等於擁有你 "°﹉"●
                                                          
kristylee
暱稱: ◇Smiley♪
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區


超無奈...但係又好開心 分類: 其他

今日真係超kai丫~~~朝早訓到5點幾比d行雷聲嘈醒左~~


跟住就起左身...見到落超大雨..心諗:死啦..今日仲要去咩測試wo~~


咁大雨點去丫~~最後都係係7點3出左門日~~因為約左雅婷今日一齊番學..


我地都要去測試...番到學校對鞋同對襪濕曬~~~條裙都濕左一半~~


點知坐左個令字之後洪少同我地講就快走得啦...黑色暴雨..個測試改聽日~~


痴線嫁~星期日要我咁早起身簡直就係節磨我啦~~~


聽朝去完果個咩測試之後夜晚又要陪小桂佢地去練舞啦~~~


陪佢地練左幾日...發覺小燕真係好叻丫~~隻舞佢用左好少時間就學識啦~~


雖然同小桂都係有時會有少少出錯..但係佢地兩個真係好夾丫~~


當然ka汶佢地都唔弱啦~~陪佢地練幾日...見到佢地由一開始ge唔識跳..


到識左d舞步...然後跳唔齊到依家見到佢地負出左努力之後得到佢地應有


ge成果..真係好登佢地開心丫~~琴日我地成班女仔傾左服裝果d野...


喱d依家梗係唔講得住啦...到左果日你地就會知嫁啦^^


至於男仔果邊就唔係好清楚啦~~不過真係好期待果日丫~~


佢地練舞咁耐...一定會好精彩姐~~~

發表時間:2009-04-25 09:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kristylee 的日誌)


Milk_drink_ 於 2009-05-01 12:05 AM 發表:
眾吾up blog /.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

up左啦~~快d留cm啦~~
Posted at 2009-05-02 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HI0T0NG 於 2009-04-30 11:12 AM 發表:
有得放假, 哈哈, 笑大我個口.

我一早想放=-=!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放假唔係唔好~~
不過係屋k冇野做~超悶~~
我依家寧願番學~~
超碼可以同佢地一齊玩~~
Posted at 2009-05-02 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Milk_drink_ 於 2009-04-29 07:57 PM 發表:
XD 送你cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~~~
Posted at 2009-05-02 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



derek_327 於 2009-04-26 03:37 PM 發表:
期待中~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯~不過依家已經完左啦~~
Posted at 2009-05-02 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



simjake 於 2009-04-25 09:59 PM 發表:
慢慢期待la =v=
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

作死丫你~~咁串~~
Posted at 2009-05-02 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]