*|▂遺憾的是我怎樣愛你★ .."
                〞都不等於擁有你 "°﹉"●
                                                          
kristylee
暱稱: ◇Smiley♪
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區


捨不得... 分類: 情感

家姐今日去左北京啦~~我地今朝一大早就起身....

因為今日要去送家姐機~~8點中度就去到關閘啦~~

跟住就過關啦~~過完關之後我地就搭車去珠海機場~~

9點幾同家姐去左機場果間大家樂食早餐~~

之後一直坐到11點半度~~家姐同個同學就拎d行李去托運啦~~

之後12點1個字左右..家姐就入閘啦~~好唔捨得丫~~

仲差d喊左出尼...但係我忍住冇喊...因為我唔想家姐見到....

等家姐入左去之後我地就番屋k啦...我同丫媽老豆搭車番拱北~~

係架車度一諗起家姐就想喊...因為咁大個女...

我都冇離開過家姐超過一個星期~~但係今次要半年之後先再見啦....

我原本以為家姐走左我會好開心..但係點知原來唔係嫁...

佢走左之後我就冇人可以依賴..冇人可以傾計啦~~

可能因為咁啦~~我覺得以前真係太依賴佢啦~~

以前有咩事都有家姐擋住...依家要自己面對啦~~有d唔係好慣tim...

不過我會長大嫁~~以後就要靠自己啦~~要加油!!!

半年後家姐番尼...我一定會比佢見到我已經大個女..

可以靠自己嫁啦~~唔再係以前果個細路女~~

我一定會比佢見到我ge改變~~加油!!!!!

發表時間:2009-09-13 10:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kristylee 的日誌)


sandyngwengs 於 2009-09-14 08:55 PM 發表:
5好咁啦..你自己都要+油啊...my FD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TracyLei 於 2009-09-13 11:54 PM 發表:
COMMENT!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



derek_327 於 2009-09-13 10:38 PM 發表:
要自己學識獨立了..
你邊班..?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]