*|▂遺憾的是我怎樣愛你★ .."
                〞都不等於擁有你 "°﹉"●
                                                          
kristylee
暱稱: ◇Smiley♪
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區


2009-10-14 分類: 情感

好幾日冇打blog啦~~因為喱幾晚都出左去打羽毛球~~所以冇時間打blog~~

但係今日我地早左出去所以就早d番有時間打~~kaka..

講番喱幾日真係幾開心~~雖然朝早番學好鬼無聊~~

講尼講去都係果d野~~悶到死~~但係夜晚就好好玩啦~~

所以依家日日都係番學等放學~~朝早等夜晚~~

連續幾晚出去打羽毛球搞到我好攰tim~~不過識左個新朋友都值番啦~~

佢都真係幾勁下~~前幾晚打羽毛球又得~今晚打兵兵球又得~~

真係睇唔出丫~~同埋佢都幾好玩~~講野好搞笑~~

雖然佢只係一個五年級ge小朋友~~

但係我中意佢玩多過同d同年紀ge人玩~~因為佢唔會問埋曬d無聊野~~kaka

發表時間:2009-10-14 10:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kristylee 的日誌)


JaCkY_0809 於 2009-10-20 09:14 PM 發表:
-3-''你系?????
李xx?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qqwechio 於 2009-10-18 10:23 PM 發表:
佢一直都唔會放過任何一個時機
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skycsk22 於 2009-10-18 12:40 AM 發表:
CommEnT"^w^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivan3 於 2009-10-15 08:50 PM 發表:
五年級.........細路仔都5放過...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



simjake 於 2009-10-15 01:11 PM 發表:
辛苦晒la~幫我地做online ~~
做多d運動好啊 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]