*|▂遺憾的是我怎樣愛你★ .."
                〞都不等於擁有你 "°﹉"●
                                                          
kristylee
暱稱: ◇Smiley♪
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區


say goodbye 分類: 高一生涯

話咁快就一年啦...今日係高一最後一日啦....唔捨得丫..

唔捨得d同學仔...唔捨得miss...畢竟佢教左我兩年做左我班主任兩年...

真係好唔捨得佢丫~~雖然我曾經講過我好想高一快d過~

因為我唔中意高一丁~但係依家我真係好捨得你地丫~分班啦~

大家拆到散曬丫~不過我又同番小燕同班啦~好開心丫~

星期一開始我就係一個高二學生啦~高二丙丫~班主任係黃國威老師~

真係好好彩丫~咁都比我讀到佢果班~加上果班有好多fd丫~

例如:鳳兒、小燕等等~仲有好多好多~同佢地同班兩年丫~

個天對我太好啦~竟然比我讀中喱班~kaka~

或者我係時候同高一講byebye啦~迎接高二~高二又係一個新ge開始..

再見啦高一丁!!你永遠在我心中!!

發表時間:2010-06-26 09:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kristylee 的日誌)


hilda_1012 於 2010-06-27 12:12 AM 發表:
唉~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唉咩姐~明明就好開心~
Posted at 2010-06-27 11:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HI0T0NG 於 2010-06-26 09:24 PM 發表:
YOYOYO, 又可以同你同班LU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫~我地又同班啦~kaka~~
Posted at 2010-06-27 11:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]