曾經有人講過,
每一個人係一生中
至少都會有一個同佢好好ge朋友,
諗番由幼稚園到依家,
我好似識左好多朋友,
但係好似就係無一個係同我好好ge,
可能佢仲未出現,
又或者可能佢已經出現左,
但係我仲未發現姐,
但係點都好啦,
我都會珍惜依家ge一切,
包括我ge朋友、家人...
亦都好多謝我ge媽媽,
如果唔係佢,我
都唔會有今日,
真係好多謝佢!!