*|▂遺憾的是我怎樣愛你★ .."
                〞都不等於擁有你 "°﹉"●
                                                          
kristylee
暱稱: ◇Smiley♪
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區


好快就考試啦... 愉快 分類: 初二生涯

 今日係今年最後一次著運動服啦...

諗番起今年真係過得好快..

話咁快就第四段啦...

話咁快就到期末考試啦..

係初二喱年真係發生左好多事丫...

有開心ge..有唔開心ge..

開心ge梗係識左好多新朋友啦..

今年識到丫冰、丫娟同埋萍萍係我最開心嫁...

同佢地3個一齊係好開心嫁..

係佢地面前我可以做番我自己..

唔洗做果個我唔想做ge我...

可能有d人覺得我成績都ok..

唔識都會尼問我...但其實我唔叻嫁...我好蠢嫁...

但係人地問我我唔識答又好似好冇面咁..

所以有時唔識都要扮識...

但係同佢地一齊我唔洗咁做..

唔識就唔識lo..佢地會教我..

佢地又會話我...同佢地一齊好開心...好輕鬆~~~

但係今年都有d唔開心ge事...

梗係同人鬧交啦..雖然開頭係好嬲佢..

但係依家我已經諗通左啦...

雖然同佢已經唔可以好似以前咁fd...

但係做番普通朋友都係可以ge..

多一個朋友好過多一個仇人...

同埋雖然何sir成日鬧我地...

不過我都唔憎佢..

因為我知道佢都係為我地好姐...

反而我地要同佢講聽多謝tim^_^

今次係今年最後一次考試啦!

要加油丫!!要考個好成績!!

希望各位同學都考試順利..考到好成績啦!!!

發表時間:2008-06-06 09:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kristylee 的日誌)


ts15 於 2008-07-03 04:04 PM 發表:
cm- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bycherry 於 2008-06-12 01:51 PM 發表:
好唔捨得e一班吖...
係e一班入面使我留低好多好多ge回憶~


[[ ''J2a_||一個都不能少♥!!! t__t"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫...係初二梨年我都留低左好多好多ge回億..依家梨d回億都成為左我珍貴ge野啦~~
Posted at 2008-07-15 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



~大和豆漿~好好飲^.^ 於 2008-06-08 09:59 PM 發表:
55......加油喎..
雖然唔知f3a會點a
但係依家可以同同學一起就要珍惜哦..
^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯...我會加油嫁!!雖然唔知初三會點...但我已經學識真惜....我會好好咁真惜你地嫁...真惜今年同你地一齊開心ge野!!!
Posted at 2008-06-09 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki_1230 於 2008-06-07 04:01 PM 發表:
嗯'..呢一年過得幾開心!'..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 今年真係幾開心ge...希望初三都可以同番你同班啦!!
Posted at 2008-06-09 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HI0T0NG 於 2008-06-06 11:24 PM 發表:
嗚嗚..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



威少 於 2008-06-06 09:48 PM 發表:
希望同你講的一樣 /\/\/\/\
---\--/\--/→
\/ \/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 希望啦..但係都要靠自己努力ge...
Posted at 2008-06-06 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]