今天我同吳曉彤and郭曉怡,
番早band,我問在一個人,
睇佢番唔番,他話唔番,
我就問佢做咩唔番,
佢話落雨唔番,我就話隨便你,
然後我打比吳曉彤話去,
我在十二點洗澡,然後換衫,
我在一點落街乘巴士,
我到在,就去日本城,,
等佢地,佢地到在,我地就返學校,
到在我地同其他人談話,我地講拍拖,
到在三點,我地上禮堂開始早band,
我地見到甄海豪返,吳曉彤勁開心,
我地完了唱歌,就分組,我個時 sead在個
信息比岑華彬,吳曉彤笑我,
完在我地去m個到談話,
郭曉怡陪我去巴士站,我見到莊嘉敏,
我上巴士,到在我就番屋企,
玩msn,到在十點,
我同岑華彬講電話,
佢叫我睇本港台,他說有速水,然後
我睇,完來時龜利和也,
我勁開心,岑華彬聽到我笑,
講完我就唔同佢講電話了,
然後我在十二就同佢玩信息.
  |