今天 talking
同表弟佢地傾計....傾左好多野.....好多好多~
hoho...係talking其間...我第1次 feel到 我係佢地的表姐~平時外表已經冇人認為我係表姐ga la !好彩~我仲有少少''表姐''的.........
ps.我like同佢地聊天 !
今日打麻將
hoho~係我表弟威威提出的!既然佢咁好雅興...就陪下佢啦~初初都唔錯的,都有$$收....點知,我有1次,本來我自摸的....我又唔知,亂咁打....搞到出沖比我爸爸.....跟住落下就慘不忍睹la!!係咁出沖....d $$好似江水咁衝出大海!!
慘啦慘啦.....lost 左$30幾呀....
又唔知要儲幾耐la~
ps.我地出沖$2
pss.我lost 左成20次
psss.好彩有媽咪贊助....少少
好yeah~
佢地終於黎啦...等左好耐`~今日我表弟*2 婆婆都黎探我地呀~ 我地都好耐冇見la....佢地冇咩變到....除左我的表弟~東東....佢又高左啦...而家成1.7m幾呀~有冇搞錯呀.....當我冇到~!!!