仲唔聽?
不是雞丁 J.i乂DiNg =[
討厭喜歡的人
喜歡討厭的人
......
kshin940930
暱稱: 雞丁=.=
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搵證據吧~ 要證明自...
2009-09-06
2009-08-24
快d上去玩.\/.
2009-07-28
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
o咀3
o咀中
o咀中2
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 264
今日人氣: 0
累積人氣: 3002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
狄易達BLOG
http://hk.myblog.yahoo.com/di2dadi2da
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


昨天的哦@@ 開心 分類: 未分類

終於考完試...

冇野好講...

 

 

 

仲有個唔知咩事擺唔到呀頂....好煩呀..qooza   成日都shot shot地咁既  *&%^#$%*&#$^%*&#$

 

http://www.youtube.com/watch?v=_esr6kNJXPU



2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


終於知道... 分類: 未分類

考完中文同PE...PE唔識排球...

中文篇文言文好易明-.- ..........

最後果題因為唔夠時間而亂寫v_v 9 分應該最多都係得1-2分架啦v_v

終於知道劉幫德原來係個好感性既人   仲係一個好人       

原來佢既感情史係咁豐富T_T    佢愛到發哂狂-.-  我都好驚訝

第一次同佢傾左個幾鐘- -講黎講去都係講................囉

考music + PTH 啦v_v  PTH好多野記呀........

點算呀....................而加既心情好混亂呀.....記唔到d野............

help me  

help me  

help me  

help me  

help me  



2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


6 4 分類: 未分類

六四..........呢個名真係唔係得個名

今日...果d係勁黑既日子v_v   VA比周潤豐玩到成班人殘哂

有d就d畫 比佢搞污joe哂...有d就件衫/裙  7 哂  

佢仲用完d野唔洗番...要人地洗...so good!I am proud of him!!!

過埋而加呢一刻  我都唔知今個月有冇機會打qooza=.=

日日都要用手機上msn  打字又慢到嘔   load更慢.........搞到比劉幫咩串>_<仲比好多人串我打咁qqq慢>_< 我超.........

IS 堂.........   ^^ GOOD!

Music堂  好好聽呀  小酒窩   (唔係ken先生)

中文堂 -口-??

救命呀...日日都有d人係度話自己波大(男)  真係.......好想打到佢個波都凹埋囉        

覺得咁大-.-快D 去參加咩咩健美先生啦唔該=.=仲要成日比人渣,仲話慣哂-.-"真係.....

我終於有得睇霹靂"哥哥" live 版啦         條令仔有新舞步   新招--

但係唱功差左...(講真) 把聲比之前沙左好多...  唔通未病好?! (一定係啦)

 

 

PS:記得睇多d 密碼果篇@v@  pw:79   內有"美男子"   跟住該名美男子見到後...說:帶住口罩  "可" 柒呀...(以大陸口音說)



2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


下面果篇pw:79(d留言笑死我...真係估唔到) 分類: 未分類

英文話劇-.-真係.................悶到嘔泡.....

居然仲跌左部電話-.-真係on 7 J      每日心事重重...又只可以講比一個人知...好辛苦...

我覺得所有人除左某某j(唔係仁田的student)...都信唔過...連我自己...都係信唔過架!

then.......go out左一陣with 某某77 J v_v           

then......go to 吉之島 eat rice<--=.=     我去左好q耐先去到^^比人串9死左......雖然我可以串9死他們...但係我串9死他們...我都係會死.......

then then then...好快閃左人....我話番屋企(緊係唔會啦).......

跟住偷偷地間唔中唔係經常好難得一次的約2位網友出出街(佢地居然話新屯中+海翠...on 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999)

on7 jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

wow@@見到2個人係新屯中電梯下面果度練舞呀...好勁抽呀.........

成個身好似軟哂咁-.-自然扭曲@@      點做得到架>.<好想快d有得學   ...如果唔係考試.....就唔會唔學嘟嘟住啦...頂肺

李家輝覺得我講既野好好笑:

惠康  歇後語                                     平通街-.-(完全冇笑位)

跟住......唔知邊個話....下?唔係百佳咩-.-                       (笑.........................................)(係喎)

呀...........@@ ECON合格啦T_T...唔洗抄26次書啦T_T太好啦...果題2分喎=] 2分喎 2分...2分...2分 2分 2分 2分 2分 2分 2分=)

傾通頂唔訓呢個活動好有益身心  希望各位多多支持

 

其實下面果篇野有密碼提示-.-好似冇人睇到咁...哈

(d留言笑死我...真係估唔到) 劉伯-.- 其實都唔係好似姐=.=



2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:52+0+13+14=? )