2010-02-07
0207;D 好耐無打tim.xddd 懶得濟唔好意思xdd 其實我宜家都唔係好想打xd p0st相算xp 不過要講返1月30個日;;堅係好開心;D my girl carina好令好可愛'TIFFANYbabiii好可愛'張倩嵐好令仔xdd 陳果好高音xddd photoz@school` -我張枱d野xd -我櫃筒xd(得個名我係寫字咋個哈唔係!xd) -我隔黎個牆都比我痴埋野xd -我同lwybabiii<3(攬住我果隻手係佢xd) (我同雷婷婷都係MONEYNISM.B-)) -lhm隻鴨xd -一堆人xdd photoz@kc` -sylvia的傑作B-) -jwulg寫架*v* -以下係我to jwulg既第3份生日gift;D'*佢話佢好感動禾xd -大家估下係邊個xdddd 不過我好憎佢.v. -我既艷照x) 嗱嗱嗱你話過會放係$包架!xdd
發表時間:2010-02-07 05:31 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]