|
|
2010 年 1 月 8 日 星期五  |
2010-01-08  |
分類: 未分類 |
今日就係我同老婆一年啦
好開心呀
我未試過同一個女仔行甘附呀
今日同老婆出街食飯
同佢行街街
^^
一年啦..............................................
|
2010 年 1 月 2 日 星期六  |
2010-01-02  |
分類: 未分類 |
31號我放假
本來佢地話去倒數呀
但最後都冇去到呀
跟住我地就去左time's玩呀
我地玩到差唔多12點就去左city到玩啦
我一去到皇朝就見到我阿妹呀
我同佢好耐都冇見過啦
我係city玩左一陣又轉左埸
去左舊琥珀玩呀
我本來想叫我老婆黎玩呀
但佢話一陣可能過呀
直到4點幾佢都未過黎
我就打比佢啦
佢話依加過緊
我知佢唔係囉
跟住佢黎到我同佢就嘈起上黎啦
><
仲有6日 |
2009 年 12 月 26 日 星期六  |
2009-12-26  |
分類: 未分類 |
琴日係聖誕節
但唔覺得有聖誕節feel
今年聖誕有女朋友
但今年你同女朋友鬧交過囉
覺得一d都唔開心呀
我講過除夕個晚我唔會再同老婆鬧交呀
我今年想同自己鍾意ge人好好甘過呀
因為年年我都冇人同我過呀
今年有啦
唔想搞到唔開心呀
我一定要改下d脾氣啦
我要係一月八號前要改晒佢
依加我日日都倒數改脾氣
對唔住老婆
仲有14日 |
2009 年 12 月 17 日 星期四  |
2009-12-17  |
分類: 未分類 |
琴日我又同老婆鬧交啦
我都唔想呀
開頭我同佢冇咩野呀
跟住傾下傾下我同佢又嘈起上黎啦
我都想知點解次次我同佢都要鬧交呀
我覺得鬧交好攰呀
我唔想再鬧啦
超唔開心呀
(愛上你卻令我這麼的生氣
你知道嗎我如何吞聲忍氣
放棄你自問我不甘心拋棄
再愛一次會否更可悲
講愛你未及最初相識的你
就算賭氣我對你也算是未離未棄
無奈到最後我承受不起) |
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
2009-12-10  |
分類: 未分類 |
琴日我同老婆又有小小鬧交
開頭有小小鬧ge
但都最後都冇呀
老婆首先黎我屋企搵我先
跟住我地去左(來來)掃貨
掃左我差唔多三百蚊呀
不過唔緊要啦
然後我地去左高士德行街街
我地行下行下老婆手機冇啦啦壞左小小野
跟住我同佢攞番個間野整啦
因為個部手機我前日先買呀
整完我地又去左水坑尾買左隻熊仔同影貼紙相
因為我從來未影過,所以我覺得怪怪的呀
不過我都會同老婆入去影呀
因為我應承過佢呀
影完我地去左小熊貓食野呀
食完我就送左我老婆番屋企
我就番工啦
^^
老婆琴日我真係好開心呀
第一次同你影貼紙相呀
^^
我愛你呀
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 16 | »
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|