2006 年 5 月 21 日 星期日  |
| 發誓 |
分類: 未分類 |
我e+要係到發誓
我之後寧願吾嫁....都吾要嫁俾個暴力狂,吾中2小朋友,bb ge人
我岩岩重溫banana club ge節目喇....e+ d男人真賤格(我只可以咁講)
|
| 第一次有咁驚ge feeling |
分類: 未分類 |
死喇....聽日就要考歷史喇.......我一d書都冇溫過.....第一次有咁驚ge feeling牙.......唉....吾知我e+做得岩吾岩呢.....因為d成績咁...溫吾溫都冇所謂喇.......我先吾溫咋.........不過都吾緊要喇如果考得吾好......反正都冇野可以去讀........冇咩野打tim.....考完之後去食自肋餐牙.......好開心
翁翁岩岩打電話黎叫我睇電視...佢話佢捐錢........但係我出到去...我細佬睇緊碟.............所以冇睇去.....好悶牙...e+ |
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
| 無言 |
分類: 未分類 |
起初今日我有野打嫁....但係同翁翁講完電話之後...我吾想打果d喇.......我有幾2 d野講.......
點解一個學生到左最後都要會考呢....今日下就...同翁翁傾左一陣.....我地又講到會考之後可以點....做野又吾係....咁ge學歷又冇人請....讀書又吾係...一讀就要由中4開始...就係因為d課程吾同....我吾想再讀過牙.....預期浪費時間讀多兩年...拎番d咁ge成績...不如吾好讀.......一同翁翁佢講到會考之後ge問題.....我就會諗好多野....跟住就喊左出黎喇......我真係吾想再會考喇...................會考可以表示d咩姐.....果個人聰明 d...定係果人乖d牙..........近排成日都喊....但係又係d咩攪到我要成日喊牙.....咪就係會考之ma........所以話....會考害人不淺牙.....正一係害人精.... |
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
| 考完之後可以點 |
分類: 未分類 |
仲有幾日就要考歷史喇.....我決定吾溫牙...翁翁就話..你咁勇.....但係我想講ge係....到左派成績果日....你拎定紙巾俾我喇....我實喊牙.......吾知派完成績表之後...牙ma想我點呢....讀書...定係做野呢..我今日同左佢講左我要讀白英奇....佢又冇咩點出聲.....我都吾知佢想點.....佢出聲話冇錢俾我讀ge話....我咪吾讀囉......冇所謂......... |
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
| 復雜ge心情 |
分類: 未分類 |
唉....我諗e幾日ge心情都係一樣嫁喇....就係開心...吾開心....緊張.......開心ge就係...可以見到183club牙.....吾開心ge就係....就快要考試喇........同埋..考完之後....我會成為世界上ge柱米蟲......我會搵吾到工....又讀吾到書ge一個廢物.....緊張ge都吾駛講喇.....緊係可以見到183club d人喇............e幾日都可駛打日記嫁喇....日日都係e篇野........哈哈...講下笑姐...但係我又可知點解我仲可以係到講笑......成績吾好....冇野做....搵吾到$$$.......成個廢物..... |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 22 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|